sobota 15. února 2014

Bushido mit Lars Amend {book}

"Bushido píše poprvé otevře o svých pocitech a odhaluje věci, které nikdo ještě nezažil. Proč otec opustil rodinu a jak se k němu Bushido staví dnes? Proč to neklaplo s jeho velkou láskou? Co se opravdu děje v německé hip-hop-scéně? Co se děje v zákulisí a opravdu patří k mafii?"

____________


Když jsem poprvé otevřela v počítači tuhle knihu a začetla jsem se do prvních řádků, okamžitě jsem si představila, jak dokonale musí listy téhle knihy vonět. Kdykoli jsem otevřela v tabletu tuhle knihu, v duchu jsem si představovala, jak voní a až jednou půjdu v Německu do knihkupectví, bude to kniha, za kterou poběžím a okamžitě k ní přičichnu!;-) Každá kniha, která mě něčím zaujme má nádhernou vůni a přestože tuhle vůni cítit nemůžu, protože na mě dýchá elektronická podoba, jsem jí naprosto posedlá^^
Měla jsem neuvěřitelný strach jí číst. Přeci jen, téměř 500 stránek v němčině? Ale… okamžitě jsem propadla jejímu kouzlu. Je perfektně napsaná - styl, jakým je psaná je pro mě vcelku lehký a přestože se tam občas objeví slovíčka, kterým nerozumím a spíše si je domýšlím, čte se hrozně lehce a hladce. Je psána hlavně v minulém čase, který mi v téhle podobě kupodivu nedělá problém.
Je to nejspíš první biografická kniha, která mě zaujala okamžitě a nedokážu se od ní odtrhnout. Popisuje svůj život ve čtrnácti, kdy začal prodávat drogy a svou cestu k úspěchu. Celá ta kniha na mě působí neuvěřitelně emocionálně a ukazuje se, jak skvělá osobnost musí být ;-) Ještě nikdy jsem z nikoho necítila takovou vděčnost svým fanouškům, své matce, jako z něho, přestože je to jen přes nějaká slovíčka. K tomu všemu jsou tam vtipné postřehy a myšlenky, takže ne jen, že valím na tablet oči jako blázen, ale dokonce se i usmívám u čtení. Já vím, že většina není jeho příznivci, ale někdy nelze osobnost posoudit jen podle hudby. Ukazuje tam svojí citlivou stránku, svojí lásku k rodině.

Kdybych mohla, doporučila bych to každému, protože si myslím, že ta kniha stojí za přečtení a je škoda, že se k ní možná nikdy nedostanete, neboť přicházíte o hodně. Mám ráda reálné knihy a jestli mohu s jistotou doporučit, tahle patří mezi ně. Nejde jen o to, že je o něm, ale o fakt, že se tam dá skutečně dozvědět jak to chodilo a stále chodí.
Ano, ano, ukončím své nadšení, protože bych se tu na 5A4 mohla rozepsat o tom, jak je úžasný, jak je ta kniha perfektní a jak jsem do ní zamilovaná!;-)
Děkuju mu, že jí napsal!;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat