neděle 22. června 2014

Harry Potter Warner Bross Studio Tour London 8-6-2014 ♥

Nevím, jak správně u tohoto článku formulovat slova, jak začít, pokračovat, ani jak to utnout :)

V době, kdy jsme měly koupené s Tinkou lístky do Anglie věděla jsem, že do Harry Potter studia musím jít. Bylo to jako zázrak. Pak, v zimě, Tinka zarezervovala místa a pár měsíců, konkrétně v neděli 8.6. jsem se ocitla v autobuse, polepeným Harry Potterem a jela tam, kde to je navždy domovem. Měla jsem pocit, jakoby se mi to zdálo a jen těžko se opisují pocity, které jsem cítila. Podle mě to nedokáže pochopit nikdo jiný než ten, s kým ten svět sdílíte a vy sami.

Měla jsem strach, že si to neužiji po dvou dokonalých dnech, strávených ve Wembley, ale opak byl pravdou. Už jen to, že jsem tam vkročila, bylo jako ráj. Čekáte ve frontě, sledujete velké portréty, auto z druhého dílu a nakukujete do ráje = obchodu se vším, na co si jen vzpomenete. Poté, co si vystojíte frontu a dostanete se na řadu, pustí vás do sálu, kde se zobrazují titulky filmů zemí, kde byl Harry produkovaný a následně se přesunete do kina. (pozn. nečíst, pokud se chystáte navštívit toto studio v blízké době a jste do Harryho blázni, jako já). Promítnou vám film, jak vznikl Harry a pak... všechno se změní. Opravdu všechno. Všechny vaše dětský vzpomínky; na knihu, na to, jak jste hltali každé slovo jako dítě a pak jako dospělý člověk, všechno to prožijete znovu, když spadne opona a za plátnem se objeví dveře do Velké síně. Přesně ty dveře, které se každý rok v Harrym otevíraly. Přesně ty zlaté dveře. Nebudu se teď ani trošku stydět když vám řeknu, že jsem se rozbrečela jako malý dítě. Nedokázala jsem slzy dojetí zadržet a nemohla jsem se dočkat, až si na ty dveře budu moci sáhnout

Vejdete do Velké síně, díváte se na stoly, krb, každou jednu věc, kterou z filmů znáte. Sledujete to a nevěříte jednoduše svým očím, protože jim věřit v tom okamžiku prostě nejde.
Co ale musím říct, U MERLINA! Všechno to je tak maličké, kdežto ve filmu to vypadá tak velké :-o Hagridova hájenka je skutečně maličkatá a já si vždy myslela, jak není obrovitá. Ale když odbočím, je tam tolik věcí, nad kterými vám jen stojí hlava. Nevíte, kam se dřív podívat, protože na stropech, zdech i na zemi je pořád něco a vy si v tom okamžiku skutečně připadáte, jakoby jste tam byli. Najdete tam přes stůl s pitím o Vánočním plese 4. ročníku až po obraz Buclaté dámy snad všechno Můžete se projít po Ministerstvu kouzel, vidět jak pracovali na maskách pro skřety (z čehož jsem byla znovu fascinovaná, jelikož tam jsou nechané stoly se štětci, voskem atd.). Díval se na mě klofan a zamilovala jsem si část Weasleyovic kuchyně, kdy jste zmáčkli knoflík a začala žehlit žehlička, mýt se pánvička, nebo plést deka... prostě opravdu jako ve filmu.

Největší zážitek byl však Máslový ležák - který je lidi tak dobrý, až mě štve, že ho nemůžu pít každý den, protože stojí skutečně za to, to, že jsem mohla sedět na koštěti v hábitu Havraspáru (), přestože jsem nechtěla, jelikož tam na mě koukaly desítky lidí, procházka po Příčné ulici (můžu umřít?! Bylo to vážně neuvěřitelné) a pak - miniatura Bradavic, kde jsou obrazovky, na kterých si můžete přečíst, jak to vyráběli. Přála bych každému, aby se tam mohl podívat, protože to je neuvěřitelné. A obchod? U MERLINA! Přála jsem si mít na účtě miliony, protože bych si koupila od hábit po brk úplně vše. Smířila jsem se ale pouze s broží Havraspáru, Obracečem času, Bertíkovými fazolkami tisíckrát jinak a čokoládovou žabkou Nevím, jestli to o mě víte, ale jsem naprostý Havraspárčan. Miluju Havraspár a celou jeho historii, stejně jako Tinka miluje Zmijozel. Víte, jaký je zázrak, když si před Wembley otevřete u poslouchání kluků krabičku, aby jste zjistili, jakou máte kartičku a... JÁ MĚLA ROWENU Z HAVRASPÁRU a TINKA SALAZARA ZMIJOZELA? Zatraceně ne! Pořád to nechápu Musím se smát nad našemi reakcemi :D Tina sebou sekla do trávy a já začala 'pištět' jako šílená.

Abych tu ale nepsala článek na třistapadesátpětstránek, rozhodla jsem se, že nechám prostor fotkám, které stojí za to vidět Byla jsem dojatá ze všeho, co jsem viděla. Ať už se jedná o kostýmy, které aktéři nosili, přes jejich paruky, až po drobnosti jako je jablkový koláč. Najdete tam úplně vše, co vás jen napadne a já to místo miluju. Je to vážně ráj. Místo, kam se chcete pořád vracet a znovu to všechno prožívat. Místo, kde se cítíte jako v pohádce. Jako doma.

Teď si přeju více, než kdy dřív, jet do Orlanda na Floridě a prožít to tam znovu, v ještě plné síle :( (tzn. Tinko šetři!) :D

nejkrásnější lístky ♥



sakra - řekněte, že to není naprosto dokonalé!


pro zobrazení celého článku klikněte na "Další informace" :)



Zlatoslav ^^





U děravého kotle :)


Ráj...


"Citronová zmrzlina"



Někdo mi ukradl kufr!




Nejúžasnjší je fakt, že v každém malém kousíčku je něco z lidí, kteří na Harrym dělali ♥



Na návštěvě u Hagrida!

A pak u Weasleyových :-o














Kvikálkov :)













Nějaká Christine Elizabeth na nákupu pro muže :D

Přes 17 000 ručně vyráběných krabiček se jmény všech, kteří na HP spolupracovali ♥ Zázrak...

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že jsi si to tam tak pěkně užila. Na Floridu to bude ale sakra drahé.

    OdpovědětVymazat